Ida Long på Klubb Koppar.

2016-06-05 @ 13:20:00
Igår blev det en tripp till Falun och Å-festen som höll på där. För att gå på Klubb Koppar och se Ida Long. Jag tog tåget från Sandviken vid 16.37, mötte upp Mikaela och Åsa på tåget och vi åkte vidare mot Falun. Framme vid halv sex-tiden och då följde jag med dom hem en sväng.. Sen ut på stan och till O'learys där vi bokat bord för kvällen. Det blev fish and chips för mig, gott! Så vi satt där och pratade massa och hade det trevligt. Smsade med Ida också, topp!
 
 
Strax efter åtta-tiden så tog vi oss iväg till restaurang Kopparhatten där Klubb Koppar skulle vara för kvällen. Vi betalade in oss och var typ först på plats. Dom första jag ser är Ida och hennes gäng. Fint ju! Så pratade en del med henne, sen köpte vi nåt att dricka och sen slog vi oss ner vid bordet bredvid Ida och gänget. Mycket trevligt! Strax därefter så var det Garland som entrade lilla scenen, en tjej som höll på med looping osv. Helt okej ju, blev positivt överraskad. Hängde där och pratade i väntan på Idas tur. Ida är fin va! Vid 22-tiden så entrade Ida och gänget scenen. Började med Baby gone, sen fortsatte de med Rainbow, Wolf, I get so dramatic, Take me to the woods, Chaparone, Rivers, We got, Woman och sist Mannen på taket. Och extranummer i Mad World. Så himla fin spelning ju! Rikard, Petter och Rasmus är grymma på sina instrument. Och Ida är helt fantastisk! Det var sån himla mysig stämning där och jag är glad att jag åkte dit. Så värt det! Ida hängde lite med oss efteråt, sen drog Mikaela och Åsa hemåt. Grabbarna plockade ihop sina grejer och de pratade med lite folk.. Och sen var vi redo att dra oss därifrån.. Jag åkte hem med Ida och gänget, för jag hade inte kommit hem på nåt annat sätt. Så himla tacksam för det! Riktigt härligt gäng alltså! Hemresan var trevlig, prat och musik. Fint! Fick skjuts hem till porten, det var snällt!
 
Tack alla inblandade för en suveränt härlig och mysig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback