Yeah, dansfys!

2016-05-17 @ 21:15:00
Jag var in på sommarens första dansfys med Ida nu ikväll. Vi var sju stycken plus Ida då. Jag brukar inte åka in på det för tycker att det är för svårt/krångligt, och blir lätt ofokuserad då och ger upp helt. Men jag var faktiskt motiverad och pepp denna gång, tänkte ge de en chans liksom. Vi började med flås-uppvärmning, sen balett o yogaövningar, följt av kombinationer över golvet o hopp och sist styrka o stretch. Jag hängde med på allt och tyckte faktiskt att det var roligt! Jag känner att de kommer ge mig mycket om jag bara kämpar på liksom. Så det blir lätt flera gånger, passa på när man har motivationen uppe.. Så på torsdag är vi på't igen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback