Danstävling i Borlänge 19/11

2016-11-20 @ 15:34:00
Åkte med Simone och hennes mamma igen, så himla snällt! Blev upphämtad här i Sandviken runt 7.30-tiden. Och raka vägen till Borlänge, kom dit strax efter halv tio och hejade på folket. Vid 10 började det. Hiphop först ut denna gång. Duo först, följt av grupp och solo. Så jag hängde runt och kollade på alla, roligt ju! Och tillslut så blev det solo och jag hade direktfinal som vanligt. Och det kändes himla bra ju. Prisutdelning och det slutade på en 2:a plats. Ingen prick, men faktiskt nöjd ändå. Första gången med nya programmet också, wiie! Sen blev det lite lunch-paus innan det fortsatte med disco. Först freestyle, nytt på regions tävlingar, helt okej. Sedan var det duo, grupp och sist solo. Så jag passade på att äta lite och sen satt jag mest där och kollade in alla. Och tillslut så var det min tur, direktfinal igen. Det gick helt okej och jag kom 3:a.. Sen for jag och bytte om, pratade lite med folket och sen åkte vi hemåt igen. Frida och Tyra åkte med oss nu också.. Påvägen hem kom jag på att Karolina hade mina hem-nycklar då jag lämnade dom till henne då jag skulle dansa, så fick lite panik där. Efter att ha hört av mig till lite olika folk så fick jag tillslut tag på henne och hon skulle komma förbi med dom, det var ju ändå påvägen hem. Så blev avsläppt hemma hos mamma runt 20.30-tiden. Och fick hänga där, och vid 21-tiden så kom Karolina och gänget förbi så jag fick nycklarna, tack! Och sen skjutsade mamma hem mig, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback