Danstävling i Sundsvall 8/10

2016-10-09 @ 13:12:00
Åkte med Simone och hennes mamma, dom hämtade upp mig på Ackes vid 7-tiden och vi hämtade två till innan vi åkte mot Sundsvall. Vi kom dit strax efter 9-tiden typ. Hejade på folket där. Vid 10 så började tävlingen. Disco-solo först ut. Jag hade direktfinal som vanligt så fick vänta en bra tag. Sen var det min tur och det gick väll helt okej. Gjorde nåt misstag och det blev då en sista plats för mig. Suck! Sen var det grupp och duo efter det. Sen liten lunch-paus. Jag sprang mest runt där och åt och umgicks med lite folk. Sen väntade hiphop i samma ordning. Solo, grupp och duo. Direktfinal igen och det kändes sådär, slutade på sista plats igen. Och sen kollade jag in alla andra och tävlingen slutade runt halv sju-tiden. Så skönt! Sedan åkte vi hemåt med ett stopp på donken först, mums. Hemma runt 22-tiden ungefär..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback