Första dansveckan...

2016-09-03 @ 12:09:00
Måndag.
Började med ragga övade för Ida. Det var jätteroligt. Dansade dock denna koreografi förra terminen, så får se hur det blir.. En timme senare så väntade street/house/jump style övade/avanc med Ida. Samma hära, dansade den koreografin förra terminen, men jag älskade den då och gör det nu med. Så roligt att dansa den igen.. Efteråt pratade jag lite med Ida hur jag skulle göra, och det slutade med att jag blir kvar. Hon kommer att göra lite ändringar osv så det blir nog bra.
 
Tisdag.
Orkade inte åka in på pardansen så jag drog över till kultis och testade kurser för Ida istället. Först disco övade/avanc, så himla rolig ju. Älskar att dansa disco för Ida ju! Och sen blev jag kvar på high heels feminin vibe forts/övade också. Den var asrolig och den kursen kommer jag fortsätta på.
 
Onsdag.
Började med zumba för Irina, kändes konstigt då jag inte gjort de på ett tag, men roligt. Sen disco forts/övade direkt efter, konstig grupp och lätt koreografi så den blir jag inte kvar på. Skyndade mig hem till kultis sen för att gå på ragga avanc med Ida. Så himla roligt verkligen! Gillade koreografin väldigt mycket och där blir jag kvar.
 
Torsdag.
En helkväll med Ida igen. Först ut var street övade/avanc, och det var så grymt! Kommer bli jättebra ju! Och testade sen modern/jazz forts/övade för första gången, lite nevöst ju. Stod över uppvärmningen osv, men själva koreografin var faktiskt väldigt rolig. Gillade den! Pratade med Ida efteråt och jag blir nog kvar där också. 
 
Fredag.
Sist ut var latin pardans med Irina. Det var väll helt okej, känns som vanligt. Både roligt och tråkigt. Blir säkert kvar då jag ska tävla i solo latin sen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback