Ida på Engeltofta 10/8

2017-08-11 @ 16:03:00
Smsade med Ida under dagen och det blev bestämt att åka med henne till Engeltofta. Så möttes upp utanför henne vid 19-tiden. Och sen var det typ raka vägen ut till Engeltofta. Aldrig varit där, men så fint det var. En riktig sommarkväll blev det, så fint och varmt. Fick följa med Ida bakom innan allt. Hon hade med sig en på cello och en på piano. Och vid 20-tiden var det dags för henne att börja. Jag och massa pensionärer bara typ, haha. Jag filmade allt som vanligt. Hon började med Baby Gone och sedan bjöd hon på de vanliga låtarna. Favoriten är alltid Woman. Hon är så jäkla bra och älskar hennes röst ju! Efter spelningen så pratade dom lite där, och jag kikade utsikten lite. Så fint! Sen packade hon ihop allt och vi åkte tillbaks in till stan, tackade för kvällen och jag tog bilen hemåt igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback