Spontanitet.

2017-08-12 @ 15:57:25
Igår runt 18-tiden slängde jag iväg ett sms till Helena och undrade om hon ville hitta på nåt. Fixade mig lite snabbt och tog sen bilen in till Gävle. Möttes upp hos henne och gick sen till boulognern för att spela minigolf. Så himla varmt ute, en riktig sommarkväll verkligen. Det var mycket folk där faktiskt. Vi spelade och pratade på om allt möjligt. Så himla roligt! Det gick både bra och dåligt, slutade med att jag vann i alla fall. Sedan gick vi vidare upp till söder, först förbi Helena och sen genom stan upp till Stadsfesten. Där var det galet mycket folk. Vi gick runt där några varv och kollade runt bara.. Stannade till vid scenen och lyssnade på lite musik också. Trevligt! Sen trallade vi hem till H igen där vi sa hejdå och jag brummade hemåt. En mycket fin och härlig sommarkväll med en bästa vän, och älskar spontanitet verkligen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback