Första tatueringen.

2017-02-07 @ 17:20:00
I torsdags drog jag och min syster iväg för att kolla lite tatueringstider/priser osv. Gick till ett nyöppnat ställe, Ape man art. Niklas heter han son har det, han höll till på Fallen Angel i Gävle innan.. Så vi pratade lite där och det blev så att jag bokade tid där. Fick tid väldigt snabbt och nu idag så var jag där. Syster följde med mig då jag är nålrädd och nervös för att svimma osv.. Och för att det var min första tatuering också. Planen var att göra en, men ville ha en till om tid fanns och det gjorde det. Så fick två stycken. Först en text på underarmen och sedan mitt stjärntecken ovanför fotknölen. Det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra. Och jag blev så himla nöjd ju! Så snygga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback