Brända bocken.

2017-05-28 @ 12:33:00
Igår var jag ut och åt med några vänner från dansen. Det var jag, Saga, Sofia och Elin. Första gången jag umgicks med dom utanför danslokalen. Jag och Sofia tog halv sex-bussen in till Gävle och hem till Saga direkt. Åkte och handlade lite gotta för kvällen. Sen drog vi till Brända dä vi hade bokat bord för kvällen, mötte upp Elin o hennes kompis där. Trevligt! Beställde mat och för min del blev det typ fish and chips. Mucho gott! Sedan gick vi hem till Saga och där blev det snacks och dricka och massa prat. Sedan hängde jag på till Söderhielmska en sväng innan S o S drog vidare till Slick. Tack tjejer för en finfin kväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback