Sthlm + zumba.

2018-01-28 @ 21:23:00
Det var dags att dra sig mot Stockholm igen. Tog bussen på förmiddagen och var framme runt lunch-tiden. Och tog pendeln direkt ut till Huddinge för att gå på zumba masterclass. Checkade in mig, bytte om, kollade lite zumbakläder och köpte ett par byxor. Najs! Ungeför 13.30 så började masterclassen. Gabi och gänget som höll i de, körde först ett tag. Himla roligt! Sen kom hon jag var där för, Tania. Ojoj, älskar att dansa för henne. Sån otrolig energi och glädje. Älskar´t! Var helt slut men man köttade på som aldrig förr. Efteråt så tog jag mig fram till Tania, pratade lite grann och tog bild tillsammans. Fina människa! Och sen bytte jag om lite snabbt och tog mig till pendeln och vidare till bussen vid 17-tiden. Hemma strax efter halv åtta, najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback