Systrarna på Söders källa.

2018-01-20 @ 21:56:00
Ikväll här så tog jag bussen in till Gävle, det var dags att se Systrarnas avslutningskonsert på Söders källa. Ett projekt som Ida bl.a. har varit med i.. ungdomar som vill lära sig om musik, skriva eget och allt sånt där. Och Ida skulle ju självklart uppträda under kvällen, även Frida och Anna-Karin som var med i projektet. Det kom skapligt med folk och vid 19 så började konserten. Tio ungdomar som framförde sina egna låtar, vissa var riktigt bra ju. Embla, som jag dansar med, var en av dom. Så bra ju! Och den bästa var ju faktiskt Ida ju, som jag tog mig in för. Grymma människa! Slutade strax efter åtta-tiden, och då pratade jag med lite folk. Och även Ida, finaste hon. Efter en stund så begav jag mig tillbaks till bussen och raka vägen hemåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback