Minigolf och fika

2018-07-02 @ 21:23:00
Åkte in till Gävle till 15-tiden, kikade stan lite snabbt och sedan förbi Helena för att hämta upp henne och vidare till boulognern. Mikaela kom strax efter halv fyra och det var dags för minigolf. Åh, älskar det! Spelade och pratade som aldrig förr. Så roligt och så mysigt! Helena och jag delade på första platsen med 61 poäng. Woho! Efter det så gick vi över till cafét där för en fika. För mig blev det glass, mums. Slog oss ner vid ett bord och bara pratade massa. Ida kom förbi också, mysigt! M var tvungen att dra vid sex-tiden men vi andra satt kvar och pratade ett tag. Runt halv åtta så började vi dra oss också, gick genom boulognern tillbaka.. sa hejdå och jag begav mig till bussen hem. Så himla trevlig och mysig eftermiddag med fina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback