Supermysig dag!

2018-07-13 @ 21:24:00
Mötte upp Jonna på Ica och vi köpte med oss picknick, sen raka vägen in till Gävle och högskolan. Mötte där upp Mikaela och Helena. Lämnade in grejerna på Ms kontor och sen gick vi till den så kallade mördarbacken som ligger bakom högskolan. Backintervaller som gällde, haha. Så sjukt varmt men vi alla sprang efter egen förmåga. För mig blev det upp och ner sex gånger sen var mina ben så trötta. Men otroligt nöjd med min instas då jag hatar att springa, haha. Helena cyklade hem och vi andra in på högskolan för att duscha för att sedan ta oss ut i parken och ha picknick. Mysigt värre ju! Helena kom lite senare och då gick vi alla vidare till minigolfen. Dags att spela igen.. så himla roligt. Och det gick faktiskt bra för alla ju. Mikaela och jag delade på första platsen med 54 poäng. Yeah! Vi var klara strax efter halv åtta och då sa vi hejdå och dom gick vidare mot stan och jag till bilen. Tack för en superhärlig dag/kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback