Furuviksparken.

2018-06-30 @ 20:46:00
Carro och jag möttes upp vid bilen runt 13-tiden, hämtade upp en kompis till henne, Robin. Sen åkte vi mot Furuvik, parkerade och betalade in oss. Där mötte vi upp en till kompis till dom, Viktor. Och vi gick vidare och kollade på djuren. Alla djur, haha. In till ormar, spindlar, lemurer, kängrus och allt man kunna hitta. Så mysigt att bara gå runt och kolla på allt och prata om allt och inget. Sist kom vi fram till tivolit, lämnade boysen för vi skulle åka karuseller. Började med extreme, åh min absoluta favorit. Inte åkt karuseller på länge så det var askul! Åkte nya Spökjakten också, då följde boysen med. Där hade man en laserpistol som man skulle skjuta på olika prickar och samla poäng. Jag vann överlägset, yeah! Sedan köpte dom lite dricka o jag köpte popcorn. Hängde vid restaurangen lite och pratade.. sen gjorde vi några sista åk innan vi tog en liten promenad runt och senare åkte hemåt igen. Hemma runt halv åtta typ. Tack för en rolig dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback