Sandvikendagarna!

2018-06-15 @ 20:38:00
Det är Sandvikendagarna på stan nu i dagarna. Italiensk matmarknad, olika stånd och aktiviteter överallt, och artistuppträdanden. Och jag kunna ju inte missa detta då jag bor runt hörnet bara, och vädret var ju på topp. Så jag drog ut runt 16-tiden. Gick igenom allt.. Vid 17 så entrade Sahlene scenen så där stannade jag och kollade. Efter typ 45 min var hon klar och då gick jag över till marknaden igen och köpte italiensk glass och slog mig ner i parken. Så otroligt skönt ute och mysigt! Sedan gick jag bort till scenen igen när det blev musik där, då slog jag mig ner på stadshustrappen bakom och bara hängde. Älskar sommarkvällar! Trallade hemåt runt halv åtta när allt tog slut på stan..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback