Love what you do.

2018-05-09 @ 17:23:00
Då var denna termin på Ackes dansskola över. Den här terminen har jag verkligen fått minskat mina kurser och det slutade med fem stycken. Bestämde typ med Ida förra avslutningen vilka kurser som jag skulle gå och fokusera på. Så glad ändå att kunna minska, det kändes som att jag fick tillbaka min motivation och drivet för dansen mer på riktigt nu. Så himla najs! Bara dansat för Ida igen. Fem vibe/girly, disco, ragga, street och modern/jazz. Terminen har känts väldigt rolig och fin så, mycket tack vare Ida och alla vännerna. Love yooou!
 
Sen var det uppvisningarna också, både Gävle och Sandviken. Det gick himla bra. Och det var även Magic of Dance, som också var otroligt roligt. Det hela gjorde det ännu bättre att jag fick dela detta med alla vännerna, det var nog det bästa med allt. Då vi alla har kommit varandra närmare nu!
 
Och denna termin så slutade jag att tävla också, det känns skönt nu såhär i efterhand.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback